16 Mart 2012 Cuma

Kalbim Ege'de Kaldı..

İzmir... Her adını duyduğumda içim sıcacık olur ( Hiç gitmediğim halde ) Çok gitmek istemişimdir. Her zaman adını sayıkladığım şehir için sonunda plan yaptık ve Mart ayında havalar güzel olur diye taaaa Ekim ayından uçak biletlerimizi aldık. İzmir'de yiğenim yaşıyor çok uzun zamandır onuda görememiştim hem onun sevinci hem İzmir'de olmak fikri bile gün saymama yetti. Sonunda geldi çattı o gün bir sürü aksilik yaşadıktan sonra nihayet vardık.

Hava bize çok kötü oyun oynadı. O kadar soğuktuki hiç bir şeyden zevk alamadık. Evde geçirdiğimiz zamanlar dışında. Zeynep, Kuzey ve Duru bizim eğlencemizdi. Karşıyaka da kaldık çarşılarını gezdik. Vapur ile Konak'a geçtik meşhur saat kulesini gezdik. Kemeraltında dolaştık.

Gerçekten İzmir benim yaşayacağım yermiş. Burda bile herkesle iletişim kurmaya çalışan ben orda bu konuda hiç zorlanmadım :) Bakkala bile gidip gelmek benim için yarım saat sürmüştür heralde. İnsanları gerçekten çok sıcak hiç tanımadığın insanlar gelip Duru yu falan seviyorlar simit alıyorlar ne arıyorsam tarif edip muhabbet ediyorlar. Sevdim sevdim sevdim.

En kısa zamanda tekrar geleceğim İzmir. Heeee bu arada İzmir kızları çok güzel dediler baktım baktım baktım benden güzelini göremedim :):):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...