28 Mart 2012 Çarşamba

Kreş

Duru daha 2 yaşına gelmemişti. Ama bazı sebeplerden dolayı kreş arama telaşımız başladı. İstanbul - Anadolu yakası Çekmeköy'de oturuyoruz biz ve burda nerdeyse marketten çok kreş var :)))

Her akşam iş çıkışı 1-2 kreş gezdik. Bir iki üç gün oldu benim sürekli aynı saatlerde baş ağrılarım oluyordu. İlk önce anlamadım ama meğerse çok açıkmış sebebi.... Allah'ım biraz insaffffff resmen kreş değil ticarethane bunlar delirecektim. O kadar göz boyuyolarki kocaman sinema salonları yemekhaneler ( kapalı havuz olanı bile var ---- sırf görüntü 15 günde bir 1 saat sokuyorlarmış hemde bu dediğim yer ismi belki ilk akla gelenlerden ) Sinema salonunu gezerken sordum arada etkinliklerde mi kullanıyorsunuz ?  - Yok öğleden sonra çizgi film izliyorlar. Aman aman aman kalsın uyuyup uyanacak yemek hoooppp sinema salonu anne bekle... ben almıyayım onu ben evde birine para vererekte yaptırırım!! 4 - 5 katlı yerler uyku odası en yukarda yemekhane en altta in-çık in-çık zaten kızım yorulur orda. Alıyorlar kreşlere 80-90 kişi gerçekten hiç abartmıyorum. Daha şuan aklıma gelmeyen bir sürü şey.... 2 tane yer kalmıştı gitmediğim 1 tanesi beğendim evet burası olabilir dediğim anda İLK YUVAM ABC'yi buldum....

Daha gittiğim ilk gün kurucuları olan Reyhan Hn. ve Oya Hn. karşıladı bizi. Gayet sıcak bir şekilde tabiki ilk önce okulu gezdirdiler. Zaten daha girmeden o kocaman bakımlı ve şirin bahçe mest ediyor sizi. Okul hakkında bilgiler aldık zamanla öğretmenleri tanıdık hepsi birbirinden değerli branş öğretmenlerimiz hepsi gerçekten çok güzel bir ekip olmuşlar.

Okulun tamamı 36 kişi den oluşuyordu bu benim için çok büyük bir avantaj her Duru'yu okuldan almaya gittiğimde ayak üstü 5 dk. günün sohbetini yapabiliyorum. Gün içerisinde telefonla istediğim kişiye ulaşabiliyorum. ( Diğer kreşlerdeki gibi randevu sistemi yok ) Yılda 2-3 defa veli toplantıları oluyor. Aylık raporlar hatta günlük raporları bile var !

Bunun yanı sıra benim Duru'ya ek olarak gerçekten birşey öğretmeme gerek kalmıyor. İLK YUVAM ABC sayesinde birlikte olduğumuz zamanları sadece oyunla geçirebiliyoruz...

Okul etkinlikleri çok güzel. Onların sayesinde kızımı gönül rahatlığı ile gönderiyorum. Gün içerisinde sadece özlem yaşıyoruz.. onun dışında düşünmüyorum. Daha çok şey anlatılabilir tabiki ama şimdilik bu kadar bilgi almak isteyen varsa memnuniyetle detaylara gireriz :))) Okul yılbaşı partisinden bir kaç resimle görüşmek üzere...

Teşekkürler İLK YUVAM ABC !!!!

2 yorum:

  1. cekmekoyde nerede oturuyorsunuz:))) bu arada cok sevındım ıstedıgınız gıbı bır yer bulmanıza..durusada kocaman alkısss

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşilbelde sit. ( Beşyıldız sitelerine komşuyuz ) Teşekkür ederiz :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...