11 Aralık 2012 Salı

Beyoğlu

En sevdiğim yerlerden biridir benim Beyoğlu..

( Taksim - Beyoğlu - İstiklal Caddesi - Tünel - Galatasaray.... v.s... )

Bu isimlerin hangisini duysam heyecanlanırım. En çok gündüzden gidip akşama kadar tüm ara sokaklardaki kitapçılara girip uzun bakar kitap seçerdim. Eskiden masalar varken en sevdiğim yeşilçam a gidip çayımı içer aldıklarımı incelerdim. Gecelerde ise en çok tercih ettiğim mekanlar 45'lik - Bronx - Mr.Bliss - Elhamra - Nevizade...... Şimdilerde tabiki gidemiyorum. Zaten inanın eski tadı alamıyorum :(

Geçenlerde gittik.. Biraz dolanıp tavla oynadık. Aşkımla en sevdiğimiz oyundur tavla ama mutlaka bir iddia olmalı arada :)




2 yorum:

  1. Taksim'i bende çok severim. O renkli görüntüler, insan kalabalığı harikadır :)
    Tavla'yı bir türlü öğrenemedim ama Okey'de iyiyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah bir gün oynarız :)

      Blogunu çok sevdim. Takibindeyim..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...