1 Aralık 2012 Cumartesi

Özlemişim..

Tam 5 yılım geçti bu iş yerimde... Eylül ayından itibaren ayrıldım. Her gün çekmeköy - zincirlikuyu tarfiği ve her gün kıza geç kaldım stresi resmen beni yaşlandırmıştı. Ama işimi de o kadar çok seviyordum ki anca 5 yıl idare ettim :)))

Kızımla vakit geçirmek, bu kış hayata es vermek için son noktayı koydum valla hala kendime şaşırıyorum hala nasıl yaptım diye...

Ama nasıl nasıl nasıl iyi geldi anlatamam. Kendime geldim diyebilirim. Sakin yaşıyorum bu aralar trafikle uğraşmıyorum. Kuzumla bol bol vakit geçiyorum. Veee en önemlisi kendime çok zaman kalıyor. Ama boş durmuyorum İngilizce kursuna gidiyorum. AÖF'ye devam ediyorum. Yeniden öğrenci oldum diyebilirim :)

Seneye bir sürü planlarım var bakalım ne olacak...

Arkadaşlarımı çok özlemişim, onları çok seviyorum.. Tabiki herkes ofiste değildi ama çekirdek kadromuz beraberdik..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...