5 Şubat 2013 Salı

Bu Kış

Ben bu zamana kadar çok yoğun bir iş hayatı geçirdim. Hamilelikte de bu böööööyle devam etti. Bebeğim doğdu 1,5 aylıktı anneme bırakıp işe geldiğimde.... ( anne sütü vermiyordum )
O kadar özlüyordum ki, özellikle rahatsız olduğu günlerde meraktan çıldırıyordum. Zaten buraları çok detaylı anlatmama gerek yok. Tüm anneler biliyor nelerin özlendiğini :)))

4 yıl boyunca her gün anadolu - avrupa yakası gittim geldim ben... veeee sonunda gücüm bitti hiç bir şey anlamadan 3 yaşına geldi. Çok özlem duydum çocuğumla birlikte vakit geçirmeye. Bu kış yeter dedim. İşten ayrıldım. 1 sene kesinlikle çalışmayacağım dedim. Şuan çalışmıyorum.

Ve çocuğumla yapmak istediğim herşeyi yapıyorum. Tabiki kreşe devam ediyor. Ama rahatsız mı birlikte evde geçiyoruz koşturmadan doktora gidiyoruz. Bazı günler okulu asıp gezmeye gidiyoruz hayatı daha sakin yaşıyoruz ve bu kesinlikle bizim ilişkimizede yansıyor.

Tüm annelere nasip olsun diyor sizi çok öpüyorum :)))

 

2 yorum:

  1. Benim de 7 aylık bir kızım var..Aynı duyguları yaşıyorum,özel sektörde koştura koştura geçiyor tüm hayatım..Kızımı akşamları 2-3 saat görebiliyorum neredeyse..
    Hala kararsızım,istifa etmeli miyim etmemeli miyim..
    Bir taraftan bu şekilde çalış çalış nereye kadar diye düşünürken diğer yandan gelecek beni korkutuyor..Umarım bende bir karar verebilirim ve sizin gibi kararımdan dolayı mutlu olur,hiç pişmanlık duymam..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet maalesef çok çelişkili bir durum :(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...