19 Eylül 2013 Perşembe

Cemile Kitap Serisi

Duru henüz okumayı bilmediği için, istediği bir kitap olunca kırmayıp alıyorum. Çünkü kitaplarla zaman geçirmesi, resimlerine bakması bile yeterli diye düşünüyorum. Tabi ki benim seçtiklerimde oluyor. Her akşam yatmadan 2 kitap seçiyor, okuyoruz. Bazen öyle saçma sapan kitaplar denk geliyor ki, yazılanlarla bizim okuduğumuz arasında inanılmaz fark oluyor :) Size bir örnek vereyim.

Kaknüs Çocuk tarafından çıkarılan Cemile Serisi... ( Cemile ve arkadaşı prenses elbisesi giyiyor )


Resim : İnternetten alınmıştır.
"Bu kitabı Aline de Petingy yazdı, Nancy Delvaux resimlendirdi ve Seda Darcan Çiftçi Türkçeye uyarladı."

- Annenin çeyizinde ne cici şeyler varmış ayol, dedi.
- Ben zaten şu anda sarayımdayım, akıllım, dedi.

Zaten kitap içerisinde ki çoğu dialog çok kötü. Ama ben bu 2 kelimeye takıldım. Akıllım :))




1 yorum:

  1. Çocuk kitaplarında bu tarz kelimelerin olması ne ilginç nasıl onay veriliyor neden birileri denetlemiyor soruları kafamda hep ???? Ateşin bazı kitapları canavar çok korktukkk gibi cümleler içeriyor, okurken hep değiştiriyorum:)
    Öperim kitap kurdu Duruyuuuu:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...