29 Ocak 2014 Çarşamba

#Muhtesemikili Omo&Yumoş Sensitive‏


Bir gün kapı çaldı ve çok güzel bir bavul buldum karşımda. Şimdiye kadar aldığım hediyelerin belkide en güzeliydi. Çünkü içinde çok hoş bir süpriz vardı. Kişiye özel hediyeler bana göre her zaman daha değerlidir.
Düşünsenize şu not kimi mutlu etmez ki :)

"Hayatınızın en güzel anılarını bir valize sığdıramasak da, bebeğinizle ışıldayan hayatınıza yumuşacık bir dokunuş da bizden olsun istedik. Bebeğinizi en az sizin kadar düşünen Omo ve Yumoş ikilisiyle kalktık, size geldik"




Bu hediye sayesinde öğrendiğim en güzel haber ise Omo&Yumoş un hazırladığı "Bebeğim ve Ben" uygulaması. Anneler artık hiç bir sorunuz cevapsız kalmayacak. Uygulamanın en güzel yanı Türkçe olması ve pratik bilgilere yer vermesi. Tasarımı ve kullanışı çok kolay olan bu uygulamayı indirmek için tık tık 


Deterjanlara gelince kullandım ve gerçekten o kadar güzel ve kalıcı bir koku başka deterjanda yok iddiasında bile bulunabilirim. Bilen biliyor kızımın alerjisinden çok çekmiş bir anne olarak, ilk yıkamada kesinlikle bu koku Duru'yu rahatsız eder dedim. Ama aksine hiç etkilenmedi. 1 hafta ve üzeri hala o kokuyu alabiliyorsunuz.

Bu hediye için teşekkürler..
Sevgiler

Yumoş : www.yumos.com
Facebook : https://www.facebook.com/YumosTurkiye
Twitter : https://twitter.com/YumosTR


2 yorum:

  1. Allahım bu ikili niye kalkıp bana gelmiyorlar yaaa :))))

    YanıtlaSil
  2. Sezisim harika bir hediye olmus gule gule kullan.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...